Varför ska du vara medlem i SvSK, Svenska Stabijhounklubben?

• Som medlem får du tillgång till flera olika arrangemang under året, bland annat Stabijspecialen i Hökensås vecka 31. Dit är alla medlemmar hjärtligt välkomna, oavsett utbildningsnivå och ålder, till en veckas kurser och trevligheter.
  • Du kan ställa ut din hund på utställningar klubben arrangerar.
  • Genom medlemskapet får du också vår proffsiga och fullmatade medlemstidning. Tidningen utkommer digitalt fyra gånger om året. Därtill kommer ett nummer som endast handlar om Stabijspecialen.
  • Svenska Stabijhounklubben får genom ditt medlemskap möjlighet att jobba vidare till det bästa för vår ras och våra underbara hundar, tillsammans med alla er medlemmar!
  • Du stödjer klubbens och uppfödarnas arbete för att stärka rasen Stabijhoun i Sverige.
  • Du blir en del i en stark gemenskap.
  • Du får rösträtt på årsmötet.

Två sorters medlemskap

Det finns två sorters medlemskap – antingen för en person, eller för en hel familj. Enskilt medlemskap kostar 375 kronor per kalenderår. För en hel familj kostar det 500 kronor per kalenderår.

Nyblivna valpägare kan få gåvomedlemskap från kennel/uppfödare som betalar 200 kronor. Gåvomedlemskap kan endast nya medlemmar få, alltså inte du som redan är medlem.

Vill du bli medlem i Svenska Stabijhounklubben, SvSK?

Skicka ett mejl till vår kassör kassor@stabijhounklubben.se.

Du kan även bli medlem genom att betala 375 kr/kalenderår för medlem nummer 1.
Hel familj 500 kronor/kalenderår.

Skicka Din inbetalning till Pg 430 77 40-3.  Ange namn, adress, telefonnummer samt e-postadress.
Mejla även uppgifterna till kassor@stabijhounklubben.se.
Skicka namn, adress, mejladress och mobilnummer, för samtliga anmälda det vill säga även familjemedlemmar.

Vid inbetalningar från utlandet – använd följande:
IBAN: SE78 9500 0099 6026 4307 7403
BIC: (swift) NDEASESS

Känn dig varmt välkommen!